Posts

Showing posts from March, 2017

Working, Walking And Shopping :P

Image
assalamualaikum :) 
Alhamdulillah kita masih bernafas hingga ke hari ni.. Alhamdulillah jugak atas segala nikmat yang telah Allah berikan pada kita.. terlalu banyak nikmat yang Allah dah bagi, kita je yang tak pandai nak bersyukur.. huhu :(.. ok dah, hehe, so, hari ni nk citer pengalaman aku kerja dekat dewan makan asrama sekolah adik2 aku.. kat sek rendah adik aku ada asrama.. tapi tak ramai laa, budaknya dalam 70 orang je.. ok, jom aku citer berdasarkan gambar kat bawah..  

ok, ni kak yuni ngan kak tini.. dorang ni laa kawan kat tempat kerja aku.. dorang tukang masak kt dewan makan ni.. dorg baik sgttt.. huhu.. aku dah mula sayang kat dorang dua ni.. dorang berdua masak, serius sedap, padahal dorang campak2 je.. haha.. 


mse ni 1st time kita orang gi makan kat luar sama2.. keluar ni pun sebab dewan makan kita orang dapat gred A dari pegawai kesihatan.. hehe.. 


ok, yg belakang baju ungu tu ustza zun, sikgu sekolah ni.. dia stay kat bilik warden asrama.. yg duduk tu nama dia haiqal.. …