Posts

Showing posts from December, 2014

pengarah program??

Image
assalamualaikum :)

pagi yg indah, hehe.. walaupun tgh demam, tpi aku rse seronok je hari ni, haha, alhamdulillah.. w'pun msih rse  x puas duk kt umah, tpi rse bersyukur dpt blek umah, jumpa family, kuar g jemputan kawen ngan family, ia satu terapi sbnrnye :) n yg pling best skali dpt nengok pak cik2 n mak cik2 aku yg tgh syok wt umrah kt Mekah, alhamdulillah, akhirnye tercapai jugak hasrat arwah mak tok nak dorg g sana :').. n x lupa kpd 'awk', haa, 'awk' la, haha, sori, serabut sket smlm.. n sbnrnye, sye memg cmtu, sye pun x tau pe yg sye nak sbnrnye, hahah, sori sgt2 k..

em, so now, aku kt bandar metropolitan tanjung malim :P haha.. em, sbnrnye, aku tgh rindukan suasana rumah aku yg pnuh ngan gelak ketawa aku dan kwn2 umah aku *dila, syera, syira ngan yun.. sume hepi je, x mcm skrg, sume nmpk serabut je.. ni sume sem 5 pnye psal!! ni sume esaimen pnye psal!! arghhhhh.. emm, haha, n sori kalu smlm aku x layan korg sgt sbb aku demam :( em, ok la, harap pasni kt…