Posts

Showing posts from October, 2013

pangkor oh pangkor.. :))

Image
assalamualaikum.. :)

alhamdulillah, kita msih brnafas hingga ke hari ni.. alhamdulillah, 2 3 ari ni sye agak busy dgn esaimen, huhu, smpai x tdo mlm.. em, sdeh kn.. hehe, x de la, so, alhamdulillah, skrg ni tggal suku je kot yg blom siap.. :)

so, nak cter sket psl sbtu ahd, 19 ngan 20 hb yg lpas.. sye g pangkor, rombongan under fakulti..so far, mse g pangkor ni, best sgttttt.. sbbnya, yg pergi rombongan tu sume memg sporting dan lawak2.. pulak tu, g sana bkn sbb blaja, tpi memg utk main semata - mata.. hehe.. k, jom kte nengok gmbr..
k, gmbr bwh ni mse kte org baru smpai jeti, sblm naik feri.. 




gmbr bwh ni plak, bersama senior kte org.. mse ni, angin kuat sgt.. huhu


mse ni kte org tgh tggu nak naik feri.. 


ok, ni kt atas feri.. kte org duk bhgn atas.. em, ada la dlm 40 mnit dk dlm feri ni utk smpai ke pulau pangkor.. em, pning2 la gak naik feri ni, hehe..



ha, dari jeti nak ke chalet, kte org naik van pink ni.. comel kn wrna dia, haha.. 


ni mse dlm van.. 


ni dlm blik.. amek gmbo dulu before tur…

cerita..

assalamualaikum.. :))

alhamdulillah, kte msih bernfas hingga je hari ini.. em, so, sbnrnye sye tgh tkut sbb sok sye ada tesy lisan, huhu.. ok, doakan sumenye berjlan ngan lancar k.. :) so, tgh2 duk hafal isi utk test ni, tetiba terjmpa satu cter best.. so, jom kte bce kisah ni.. :))

DIPAKSA MENIKAHI PEREMPUAN CANTIK

Seminggu lagi, aku akan menikah, tetapi hari ini aku masih di sini, kota besar, sendiri mengenangkan nasib. Tidak ada wang, tidak ada kereta, tidak ada kerja, tidak ada apa-apa selain, telefon murah, dan oh... telefon aku juga tidak punya kredit.

Sewa rumah pun belum aku bayar, tetapi aku akan menikah lagi seminggu. Majlisnya sederhana, bernikah dengan gadis kampung sebelah, di rumah ibu gadis itu, dan aku tidak kenal lagi siapa gadis itu. Orang tua aku yang mengaturkannya, dan aku masih terfikir-fikir, mengapa orang tua gadis itu, sanggup mengahwinkan anaknya dengan seorang lelaki seperti aku.

Aku lelaki yang apabila ditanya apa kerjanya, aku tidak tahu bagaimana harus menjawa…