Posts

Showing posts from 2013

last weekend.. hihi

Image
assalamualaikum.. :)

alhamdulillah ats segala nikmat yg diberi oleh Allah kpd kte.. alhamdulillah, skrg dh mnggu ke 12 sye utk sem 3 di upsi ni.. huhu, x lme lg nk final exam.. so, skrg tgh relaks sket sbb esaimen sume dh siap, alhamdulillah.. :)

so, jumaat yg lpas, sye cuti smpa ari selasa sbb x de klas.. kebetulan plak mak cik2 sye pun nk blek kluang sbb ada mjlis khatam Al-quran kt umah sye ari ahd tu, so, sye pun join dorg skali blek umah, alhamdulillah, x sangka dpt blek umah, huhu, alhamdulillah.. :)

so, ari jumaat mlm tu dh smpai umah, soknya ari sbtu, sye, abah ngan adik2 g amek uda yg mngikuti kem di madrasah tahfiz selama 2 mnggu.. alhamdulillah, sejuk nengok uda pkai serban mse ari tu.. 


ni sikit gmbr sekitar sekolah tu.. 






haaa, ni uda, mse ni dia tgh beri ucapan selaku ketua program utk kursus ni.. 


so, alhamdulillah, uda telah menerima anugerah pelajar kursus yg berkepimpinan.. 




ni plak ariq, sepupu sye, yg mndpt anugerah pelajar kursus yg berdisiplin, dia jgn merupakan pmenang …

cameron oh cameron.. :))

Image
assalamualaikum.. :)
pe khabar sume? harap sume dlm keadaan sihat dan dirahmati Allah selalu.. Alhamdulillah, kita masih bernafas hingga ke hari ini.. :)
so, seperti yg dijanjikan, ari ni nk cter psal lawatan sye ke cameron highland.. :) so, ari ahd pg tu, kte org gerak pg2, dlm kul 7.30.. pegi balik hari, means, x tdo sana pun sbb sok, isnin, dah ada kuliah.. em, sperti yg kte tahu, jln nk naik cameron tu kn bengkok - bengkok kan, memg jlnnya memg memeningkan la, dh la amek mse dlm 2 jam nak smpai ats tu, huhu, smpai2 je ats, satu bdan sye pucat, x prnh2 rse cmtu, haha.. memg sume rse ada, pening + rse nk muntah, em, memg x sdap la, pastu kwn2 ajak g mkn.. g la mkn, amek2 nasi tu, skali kne cas smpai rm7, em, dahsyat harga mknn kt ats sana.. huhu, tpi, time tu plak la sye x bleh nak mkn sbb msih rse x sdap bdan lg.. huhuhu.. sdeh2.. hehe, k, skrg, jom kte nengok gmbr.. :)
ok, ni 1st place yg kte org g.. taman agro.. dlm ni ada mcm2 jenis tnmn dan hiasan.. 




ok, ni la sume ahli rombongan n…